Bilincim Altta !

Bir rüyanın içinde miyim , yaşadıklarım elle tutulur mu ?
Dejavu muydu yoksa bütün bu olan bitenler ? 

DEJAVU...

Aynı şeyleri yaşamamın, aynı kişilerle karşılaşmanın başka bir anlamı olmamalı.
Ben bunları daha dün gibi yaşadım diyorum, bir tuhaflık var bu işin içinde diyorum diyorum da diyorum.
Tanrı'nın bir bildiği vardır değil mi ?
Dejavu yaşatıyorsa bir mesajı vardır elbet.
Beklemeli miyim ?
Beklemeliyim.
Sonra ?
Sonra ne oldu ?
Bilinçaltımı somut olarak gördüm bugün biliyor musun ?.

Bir adam kılığına girmişti, ve bu adam otobüs durağında simit yiyordu.

Yanına yaklaşıp selam mı vermeliydim ?
Bilmiyorum.
Ne söyleyebilirdim ona ?
Ne sorabilirdim ?
Bilinçaltımla bile konuşmak istemiyormuşum meğersem...
Neden ?

Neden bir insan kendi bilinçaltından kaçar ?

Bunu hiç düşündünüz mü ?
Ben düşündüm..
Lakin bunun cevabını ben vermeyeceğim.
Senin cevabın sana, onun cevabı ona..
Bunu düşünmekse bir tercih.
Bu kadar.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder