Ağustos Ayı Mistik Genel Yorum

Merhabalar, uzun süredir yazamadım bu konular hakkında. Astroloji,parapsikoloji ve mistik olaylarla ilgileniyorum ve seviyorum.Önceden her 12 burç için yorum yapıyordum, bu sefer onu yapmayacağım.Genel bir Ağustos ayı yorumu yapacağım.Melek ve enerji kartlarım benim destekçim tabi.

 yavaştan başlayalım o zaman ,

biliyorsunuz ki Temmuz ayında bir Merkür retrosu başladı ve bu bazılarımızda olumsuz şeylere iletişim sıkıntılarına iletişim zorluklarına sebep oldu.2-3 Ağustosa kadar bu devam edecek, bu tarihe kadar bir şeye imza atmamak veya bir ilişkiye başlamamak daha doğru olur.Temmuz daha ağır geçti , ama Ağustos bu kadar zorlu geçmeyecek diye düşünüyorum.Bakalım Ağustos nasıl olacak kartlar bize nasıl bir mesaj verecek.Yorumlamaya geçmeden bunun genel bir yorum olduğunu tekrar hatırlatmak isterim.Biraz hobi biraz eğlence biraz da merak,fazla anlam yüklemeyelim lütfen kafasısermestler..

Hadi bakalım, kartlarımı seçtim !

Ağustos'a biraz gaddar ve höt bir şekilde giriyoruz galiba. E tabi temmuz yordu enerji olarak doğal bu lakin Ağustos başında bunu artık bırakın ve saf bir enerji yollayın evrene.Çevrenizdeki insanlara ağaçlara hayvanlara gülümseyin, içinizden gelmesede gülümseyin. Enerji böyledir, nasıl yollarsanız öyle yayılır.Problem bu sanki, biraz duygusuz don bir şekilde olacağız ağustos başlarında.

peki tavsiye nedir ?

tavsiye kartı şu şekilde "DEĞİŞİMİ KUCAKLA"

Bu ay yeni fikirlere,yeni insanlara,yeni gelişmelere açık olun. Değişimi kabul edin ve bunu akışına bırakın.Bu değişim olması gerektiği gibi olacak olumluysa olumlu, olumsuzsa olumsuz.

Bu değişimleri kabul ettiğimizde ve pozitif olmayı bırakmadığımız takdirde yeni bir kapı açılması muhtemel.Yeni bir dünya kartı , yeni gelişmelere açık olmamız gerektiğini söylüyor aslında bize.
Bakalım herkes için bu farklılık gösterebilir , kimisine iş kimisine eğitim,kimisine aşk kimisine para vs. vs. gibi konularda uğrayacak bu yeni kapı.


Hayırlısı olsun diyelim ve inancımızı yüksek tutmaya devam edelim kafası sermestler..


Bir yazının sonunda daha geldik.


Blogu takip etmeyi unutmayın ...


sevgiler





1 yorum: