FİLM ÖNERİSİ : BİR AŞK İKİ HAYAT

Merhaba yeniden ..
Malum hava kış,tam sinema zamanı.Vizyona birçok film girdi, çıktı.Ben de vakit buldukça vizyondaki filmleri izledim.Çiçero,Organize İşler Sazan Sarmalı,Ölüm Günün Kutlu Olsun,Müslüm,Şampiyon..

Ve en son izlediğim "Bir Aşk İki Hayat"..


Bergüzar Korel ve Engin Akyürek 'in rol aldığı film.
Beni çok etkiledi bu film. Çıktığımdan beri düşünüyorum.
Düşünüyorum..
Düşünüyorum..
Filmi anlatmayacağım ama yorumlamak isterim, bu filmi herkes izlemesin şahsi fikrimce.
Herkesin anlayabileceği (!) herkesin o ince noktalara değineceği bir film değil.Eminim ki gerçekten  ince ruha sahip olan bazı kişiler filmin çok detayına indi.Basit bir puzzle değildi , sıradan bir aşk hikayesi değildi.

Bu ne yaa. Bu iki hayat ne şimdi ? Nasıl bitti şimdi film ? 

diyenler oldu.

Önemli olan süreçti.
Filmin bize vermek istediği ana konuydu.Çıkartacağımız dersti.Bazı şeylere çok güzel değinmiş senarist.
Mesela ;

hayatın sandığımızdan daha kısa olduğunu,

bazı şeylerin geç olmasının aslında daha iyi olacağını, 

her şeyde bir hayır olduğunu,

kaderin gerçekten var olduğunu,

bilinçaltı durumlarını, düşüncelerimizi aslında yanlış eylemlere dökebildiğimizi,

herkesin bir hayat hikayesi olduğunu,

hiçbir şeyin tesadüf olmadığını,

her şeyin bir anlamı olduğunu,

nasibin ne kadar önemli olduğunu,

ne yaparsan yap yaşaman gereken şeyleri eninde sonunda yaşayacağını,

 Son olarak kaderin var olduğunu alın yazımızın önüne geçemeyeceğimizi,zaman kavramının önemini ve her şeyin ama her şeyin mutlaka bir sebebi olduğunu, bir kez daha farkına vardım bu film sayesinde.


Çok ama çok etkilendim.
Bana bazı şeyleri hatırlattı, bir nevi hayat üzerine bir mesaj gibi oldu. 
Bir Aşk İki Hayat filminin yönetmeni,yapımcısı,senaristi,oyuncuları ve tüm emeği geçen herkese ben burdan izleyici olarak teşekkür etmek istiyorum.

Gişesi bol ya da az.. Önemli değil.
Tek diyeceğim şey, 
somut konu aramayan,
bilinçaltı ve kadersel konularda ilgili bir kişiyseniz bu filme gitmenizi öneririm.

Sevgiler..


5 yorum:

  1. Bir Aşk İki Hayat'ın sıradan olmayacağını tahmin etmiştim. İki muhteşem oyuncunun en azından kötü bir yapımda yer almayacağını biliyordum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Filmi çok guzel yorumlamışsınız başarılarınız devamını dilerim iyi geceler

    YanıtlaSil
  3. İki tane yetenekli oyuncunun oynadığı film kötü olmaz. Zaten bizim duygusal aşk filmlerinde iyiyiz

    YanıtlaSil
  4. Bende izledim çok güzel bir film gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Bende beğenmiştim bu filmi. Paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil