Instagram'da Sayfa Açtım !

Herkese merhaba kafasısermest ailesi..
Birşeylerden bahsedeceğim bugün sizlere.Instagramda'da artık bir sayfamız var efendim.

Artık blog da olmayacak mısın ? 

Blog'a devan edeceğim tabiki blog benim göz bebeğim , yol arkadaşım. Fakat gezi yazılarında, günlük çekimlerde, güzel açılı fotoğraflara sahibim. Manzara ,kafe, hayvan,bulut,deniz,kahve aklınıza gelecek herşey ile. Bir de kozmetik kısmını oradan daha rahat yürüteceğimi düşündüm.
Onun dışında uzun uzun yazılarım, şiirler, kişisel yazılar, uzun gezi yazıları , kitap analizleri yine burada olacak.
Bir nevi fotoğrafları post post yayınlayacağım. 
Çünkü herkesin blogu yok ama neredeyse çoğu kişinin instagramı var.
İnstagram sayfamıza takibe bekliyorum her birinizi ! Beni bu yolda yalnız bırakmayın ilgi gösteren herkese kucak dolusu sevgiler..

instagram.com/ kafamsermestblog


Facebook sayfası ise , 

facebook.com/kafamsermest

Bekliyorum efendim..


4 yorum: