Atatürk Arboretumu

Kafasısermestler ! Kocaman merhaba !  Bir doğa yürüşü ile geldim bugün .
Malum havalar hala İstanbul'da güzel iken fırsat bu fırsat deyip "Atatürk Arboretumu"na gittik.
Girişler ücretliydi.
Sadece öğrenci indirimi mevcut. Öğretmen ve emeklilere ne yazık ki bir indirim söz konusu değil.
Göl etrafında uzun bir yürüyüşe başladık.  Yeşil,kahve,sarı tonları, göl manzarası,ağaçlar,yapraklar o kadar güzeldi ki . Bir tablonun içinde gibiydim.
Havası keskin temiz bir havaydı.
Birçok ağaç çesitleri vardı, girişte büyüteçle inceleme standı kurulmuş. Detaylıca incelemek isteyen misafirler için .
Arboretum genel olarak çok beğendim. Sadece içinde geliri ile bağış yapılan gönüllü çay-kahve içme yerleri olsa güzel olurdu diye düşündüm. Onun dışında bir de tahta büyük bir salıncak kurulmalı bence göl kenarına.
Fotoğraf çekimi açısından çok hoş durur bence.
Neyse :) Daha fazla uzatmadan fotoğraflara geçiyorum efendim.











Çekimler bana aittir.
Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder