Ayın Biri Kilisesi Gezisi

Merhabaaaaaa... Bir gezi yazısından herkese Merhaba..
Bugünkü durağımız Ayın Biri Kilisesi idi. Burası bildiğim kadarıyla bu tarihi kilise her gün açık değil. Ayın Bir'inde açık oluyor hangi güne denk gelirse gelsin ve fazlasıyla kalabalık oluyor. Sebep nedir araştırdım da bunu fakat bulamadım neden Ayın 1'i.Fazla sorgulamadan Bu tarihi Rum Kilisesine gittik.O kadar kalabalıktı ki Müslüman Hristiyan vs. fark etmeksizin herkesin ziyaret ettiği bir yer.

Hadi o zaman Ritüeller den bahsedelim ,

Her bir dileğe bir anahtar.

Niyetiniz dileğiniz her ne ise o kadar anahtar satın alıyorsunuz.
Girişte..
Bu anahtarları alıyorsunuz ve devam ediyorsunuz,oradaki resimlere duvarlara tablolara niyetinizi içinizden söyleyerek anahtarı temas ettiriyorsunuz. Alt kattaki inanılan şifalı sudan içiyorsunuz. Sonra aşağıdaki kısımda dua ediyorsunuz , daha sonra yukarı çıkıp dileğinizi bir kağıda yazıyorsunuz ve oradaki kutunun içine atıyorsunuz.

Sonra da isterseniz mum alıp mum yakabilirsiniz.

Ee anahtarı ne yaptın ?

Anahtarı saklıyorsunuz, dileğiniz niyetiniz kabul olunca Kiliseye tekrar gelip teslim ediyorsunuz. Başka niyet eden kişilere de güzel enerji vermesi için bu ışığın yayılması için.

Haa bu arada..

Daha önce gelip duaları kabul olan insanlar lokma dağıtıyorlardı içlerinden ne gelirse.
Bu beni çok duygulandırdı açıkçası.Tanımadığım bir insan geldi lokma ikram etti ve İnşallah dileğiniz duanız kabul olur dedi gülümsedi ve gitti.Çok ama çok etkiledi bu beni.
Tanımak ya da tanımamak önemli değilmiş, kalplerin bir olması yeterliymiş bazı şeyler için kafasısermestler..



Haydi Resimlere Bakalım :) 









Bir gezi yazısının daha sonuna geldik efendim..

Ben kaçıyorum diğer  yazılarda görüşmek üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder