MİM'LENDİM

Merhabalar merhabalar ! Renkli Blog Sayfam bloggerı Seyhan Türker tarafından mimlendim.
Bugün ilk defa bir MİM YAZISI yazacağım. Hadi Başlayalım o zaman :)

Hangisini tercih edersin?

Uçabilme yeteneğinin olmasını mı, su altında nefes alabilmeyi mi?

Cevabım "uçabilmek"..Uçmak benim için özgürlüğün simgesi  aynı kuşlar gibi.

Hangisini tercih edersin?

Sonsuza dek etrafının kitapla çevrili olmasını mı,evcil hayvanlarla mı?


Evcil hayvanlarla çevrili olmasını isterdim.Bana bir arkadaş bir nefes olmalarını isterdim. 

Hangisini tercih edersin? Büyük ellere mi sahip olmayı yoksa büyük ayaklara mı?


Büyük ayak tercih ediyorum.Hızlı hızlı yürür fazla yol katederim :)

Hangisini tercih edersin?

Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi,kahve içmeyi mi?

Çay diyorum çay iyidir . Kahve çok fazla içemiyorum çarpıntı yapıyor ama :(

Hangisini tercih edersin? Saçsız,tüysüz(kaşlar ve kirpikler dahil)olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?

Hayır asla saçsız yapamam. Saçlarıma çok düşkünüm hele ki kirpikler. Yo yo olmaz.O yüzden "Kıllı" olup epilasyona ve depilasyona gitmeyi tercih ediyorum.

Hangisini tercih edersin?Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi?


Sınırsız döner yemek kokoreçin kokusu beni mahvediyor üzgünüm :(

Hangisini tercih edersin?Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden?

Ölüm saatini bilmek istemem çünkü o zamanı bekleyene kadar strestten zaten ölürüm.O yüzden nasıl öleceğimi bilmek isterim.Daha mantıklı bence bu.

Hangisini tercih edersin?500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte mi?

Gelecek iyidir iyi. Geçmişte su yok elektrik yok internet yok kim uğraşacak canım ? 
İleri zaman iyidir.
Mantıken ve teknoloji açısından özellikle.
İnsanlık nasıl olur bilemiyorum orası ayrı.

Hangisini tercih edersin?Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Yurt içini arabayla da gezerim ama yurt dışı için uçuş bileti hiçte fena olmaz.Venedik,İtalya, vs. vs. diyorum :)

Hangisini tercih edersin?Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?


Önceki soruda dediğim gibi saçsız olmayı kabullenemem. O yüzden dişsiz olmak diyorum.
Takma diş yaptırırım yapacak bişey yok. 



Evett sorular bittiyse
MİMLEME ZAMANI ..

Bende 
Günlük Burç Yorumları Sayfası Serkan Karamsar
Konuşan Fikirler.com Sayfası Oğuz Bayata
Seninle Kazanalınm Sayfası Anıl Çağlayan adlı kişileri MİMLEDİM BİLEEE :)

Hadi ben kaçtım :)
Blogumu takip etmeyi unutmayın sevgiler.



8 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. HARİKA MİM OLMUŞ
    döner konusunda hemfikirim

    YanıtlaSil
  3. Harika bir mim yazısı olmuş keyifle okudum

    YanıtlaSil
  4. Mim cevaplarını çarpıcı resim örnekleri ile vermeniz ayrı bir güzelleştirmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Seninle kazanalım8 Şubat 2019 23:40

    teşekkür ederim mimleme için en kısa sürede cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir mim olmuş keyifle okumalık. paylaşımın için bu mimi teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim olmuş, hayat gibi, hep birini tercih etmek gerekiyor

    YanıtlaSil
  8. Ellerine Sağlık Güzel Mim İçin En Son Saçsız Olmayı Tercih Ederim Dişler Önemli

    YanıtlaSil