2018'e Veda Ederken

2018..
Benim için çok namütenahi bir yıldı desem..
2018 bana çok ama çok şey kattı.
Ocak 1 den itibaren..
O kadar fazla, insanla tanıştım ki..
Kimisini çok sevdim ve hayatıma aldım.
Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez olsa da..
Gerek insanları,gerek hayatı,gerek ilişkileri..
4 iş yeri değiştirdim,iki adet çok güzel dost edindim,
Sonra bazı insanları hayatımdan çıkarma kararı aldım.
Hayatımda olmaması gerektiklerini düşündüm,
yürüdüğüm bu yolda onlar olsun istemedim.
Böyle despot konuştuğuma bakmayın, bazen çok üzüldüm.
içimden derin bir üzüntü yaşadım.
Duygularımın ağır bastığı da oldu.Ağlamaktan nefes alamadığım zamanlar da oldu.
Sinirden kendi kendimi yediğim zamanlarda..
Geçti mi bilmiyorum.Geçmiş gibi davranıyorum sadece.
Ah 2018 !
Bu sefer başka şeylere ağladım,
başka şeylere takıldım,
başka şeyler düşündüm
değişmeyen tek şey "kendi dünyamdaki kurduğum düşlerimdi"..
Peki ne yaptım koskoca 1 yılda ?
Yeni şarkılar dinledim.
yeni kitaplar okudum,
yeni arkadaşlar edindim,
7 şehirde bulundum,
bu blogu açtım,
kalbimi açtım,
ağladım,
kırıldım,
küstüm,
az da olsa güldüm..
ve hep hayal kurup düşündüm.
uçsuz bucaksız bir düşünmeydi benimkisi..
bilmiyorum.
ama 2018'de ben kaybetmedim,bunu çok iyi biliyorum.
ben savaştım,
çabaladım,
görmem gereken şeyleri gördüm.
Ve ben kaybetmedim.
Hayır , hayır egoist değilim.
Hiçbir zaman olmadım. Ama gerçek tek.
Gerçek bu.
Ben kaybetmedım,


2018..
Ah 2018 !
Yine de şanslı hissediyorum kendimi.O kadar çok şey öğrendim
o kadar çok tecrübeler yaşadım ki..
Her biri beni büyüttü.
Kamçıladı.
Olgunluğuma olgunluk kattın,
gözyaşlarımı akıttın,
ve bu savaşta çabalattın
güçlü olmama yardım ettin 2018..
Teşekkür ederim
her bir güne
her bir geceye
her bir sabaha..
Teşekkür ederim.

Şimdi vakit,
Veda Vakt-i
Hoşçakal 2018 ..
HOŞÇA KAL !










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder