21. Kez Doğdum, Çünkü bugün 24 Ekim..

Uzun sandığım(!) bu ince ve derin yolda 21'inci yılım..
Her şeyiyle bilbukabele dolu dolu 21 sene..
Doğduğum gün, hayat maceramın başladığı bu gün,benim için genelde düşünce dolu geçer.
Hep düşünürüm "ben, benim hayatım,ben olduğum için yaşadıklarım".
Olmasaydım,olmazdı, olmasaydım olmazdık belki de.
Tanrı'nın bana verdiği bu güzel aile,bu güzel insanlar,güzel arkadaşlar, ve birkaç özel insan.. Şükretmemem mümkün mü ? Ya anılarım ? Unutamam ki.. Hepsi bir film şeridi gibi gözümün önünde.. 
5 yaşındayken, "Kızım oyuncaklarını topla" cümlesiyle başlamıştı sorumluluklar.
1.sınıfta "B harfini çizememekti belki de ilk engel..
Her yaş biraz daha sorumluluk demek.
Biraz daha mutluluk
biraz daha hüzün demek..

Yirmi bir,

öyle güzel gel ki bana..
(yeni insanlara kapım hep açık ama)
güzel insanları sakın alma benden..
Mutluluğum ol.
Hüznüm ol.
Aşkım ol.
Tebessümüm ol.
Gözyaşım ol.
Ama acıtma..
Tek dileğim bu..
"Acıtmadan yaşat  acıtmadan öğret " her ne yaşatıp,öğreteceksen..
Ve sevdiklerimi bu yılda benden alma..
Çünkü tek başıma pasta üfleyecek kadar sevmiyorum bu hayatı..

Ve 20.yaşım..

Teşekkür ederim.
Bir o kadar ağlattın
bir o kadar güldürdün.
Çok şey öğrettin..
Teşekkür ederim.
Şimdi vakit veda vakti..
Hoşça kal !

Ve Son olarak içimdekine  bir tavsiye ,

İnsanları sadece iyi ve kötü insan olarak ayır.Ve kötü insanlardan uzak dur, onları kendi kötü kalpleriyle baş başa bırak.Bir gün onlarda kendi vicdanlarıyla kalacaklardır emin ol.
Allah'a havale et ! Kin tutma. Ve herşeyin  bir yolu yordamı bir çözüm yolu vardır,asla ne olacak diye düşünme..Şükret.Teşekkür et. Ve yüzündeki tebessümü asla bırakma..


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder